klanten beoordelen ons met een 8,5!
4 filialen in zuid Nederland
vanaf €50 gratis levering
90 dagen omruilgarantie

Onze vakbekwame slaapadviseurs zijn zéér ervaren in het geven van het juiste slaapadvies wat  perfect past bij uw persoonlijke wensen/eisen. Daardoor ligt het klant tevredenheids percentage van het Nederlands Slaapcentrum op 98% (wat bovengemiddeld is). Naar aanleiding van onze ervaring zijn wij in staat om u als klant een schriftelijke “Slaapgarantie” te geven bij aankoop van een slaapsysteem. U kunt er dus zeker van zijn dat de investering die u doet, ten behoeve van uw slaapcomfort, niet tot een teleurstelling zal leiden.

Hieronder vindt u onze voorwaarden om gebruik te kunnen maken van onze “90 Dagen Omruilgarantie”

Algemene voorwaarden 90 dagen omruilgarantie:

  1. De 90 dagen omruilgarantie geldt op de gehele collectie matrassen en kernen van Nederlands Slaapcentrum, met uitzondering van showroommodellen.
  2. De omruilgarantie is niet van toepassing op online bestellingen. Het slaapsysteem dient persoonlijk door één van onze gespecialiseerde Nederlands Slaapcentrum slaapadviseurs geadviseerd te zijn.
  3. Nederlands Slaapcentrum geeft GEEN geld terug. Wij gaan samen met u op zoek naar een matras en/of kern dat wel past bij uw wensen en voorkeuren.
  4. U kunt tot maximaal 90 dagen vanaf levering aanspraak maken op onze omruilgarantie, u dient de/het boxspring/matras/slaapsysteem wel minimaal 30 dagen te hebben uitgeprobeerd. Uw lichaam heeft namelijk tijd nodig om te “wennen” aan het nieuwe slaapsysteem.
  5. Wanneer u gebruik maakt van de omruilgarantie en u wilt dit omgeruild hebben bij u thuis, rekenen wij €75,- voorrijkosten.
  6. Bij slaapsystemen waarbij er gesproken wordt van één hardheid heeft u geen mogelijkheid om gebruik te maken van de omruilgarantie.
  7. U kunt uitsluitend gebruik maken van de omruilgarantie voor de standaard maten 80×200 en   90×200.
  8. Wanneer de 90 dagen verstreken zijn en u toch graag uw matras wilt omruilen, rekenen wij hiervoor €175,- per ligplaats.
  9. Indien dit niet nodig is voor de bevordering van het slaapcomfort, kan slaapcentrum.nl ervoor kiezen om alleen een onderdeel van het slaapsysteem te vervangen (bijvoorbeeld alleen de matrassen als u bodems en matrassen heeft aangeschaft).
  10. U heeft als klant één maal de mogelijkheid op onze 90 dagen omruilgarantie.
    De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden.
  11. De omruilgarantie is niet van toepassing op een topmatras, ook wel topper genoemd.
  12. Als u gebruik maakt van onze omruilgarantie dienen de matrassen en/of kernen minimaal dezelfde waarde te vertegenwoordigen als het ingeruilde artikel (het nieuwe artikel mag uiteraard wel een hogere waarde hebben).
  13. U bent verplicht het nieuwe slaapsysteem bij Nederlands Slaapcentrum aan te schaffen, wij geven immers geen geld terug. Dit moet echter dankzij ons grote assortiment geen probleem zijn.
  14. Als het om te ruilen artikel beschadigd/bevuild/kapot is vervalt deze garantie, tenzij wij u de mogelijkheid bieden om een vergoeding te betalen voor de geleden schade. Zo kunnen wij het artikel eventueel alsnog herstellen/repareren/reinigen.
  15. Als een artikel met een bepaalde korting/actie is gekocht, heeft u geen recht op korting op het nieuwe artikel. Dit is wel mogelijk als met terugwerkende kracht de korting van het om te ruilen artikel weer wordt verrekend (dit om te zorgen dat u geen korting op korting krijgt).
  16. Het slaapsysteem dient door Nederlands Slaapcentrum geadviseerd te zijn, en niet op basis van het advies van een ander bedrijf (wij staan niet garant voor het slaapadvies van een ander). U kunt ten allen tijde bij ons in de showroom een passend slaapadvies laten aanmeten door één van onze gespecialiseerde slaapadviseurs.

Heeft u vragen of wilt u advies?

Onze adviseurs helpen u graag! Bel naar 0493-310515, of email naar info@slaapcentrum.nl . U bent natuurlijk ook altijd welkom bij 1 van onze 4 filialen.