90 Dagen omruilgarantie op matrassen
4 Filialen in Zuid-Nederland
Al meer dan 30 jaar ervaring in gezond slapen
Vanaf €50 gratis levering NL & BE

Nederlands Slaapcentrum hecht een grote waarde aan klanttevredenheid. Om deze reden vinden wij het belangrijk dat onze klanten op een gemakkelijke manier contact met ons op kunnen nemen. Mocht je onverhoopt toch een klacht of vraag hebben, dan lossen wij dit graag voor je op. Samen met onze fabriek zullen wij er alles aan doen om deze klacht na tevredenheid op te lossen.

Hoe gaan wij te werk?

1. Stuur een mail naar info@slaapcentrum.nl o.v.v. de klacht en factuurnummer. Beschrijf duidelijk wat de klacht precies is en in welke winkel je bent geholpen. Indien dit online (via de webshop) is geweest, dan horen wij dit ook graag. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling.
2. Indien nodig nemen wij contact op met de fabriek om samen met hen de oorzaak en een eventuele oplossing te vinden.
3. Nadat is vastgesteld wat het probleem is, en de oorzaak is gevonden, nemen wij contact met je op om tot een passende oplossing te komen.
4. Wij zorgen voor opvolging van de oplossing.
5. In de toekomst zullen wij deze klacht meenemen om zo onze service nog verder te verbeteren.

Ik heb een klacht

Stuur een mail naar info@slaapcentrum.nl o.v.v. de klacht en factuurnummer. Beschrijf duidelijk wat de klacht precies is en in welke winkel je bent geholpen. Indien dit online (via de webshop) is geweest, dan horen wij dit ook graag. Zodra wij je verzoek hebben ontvangen nemen wij deze in behandeling.

Liever eerst telefonisch contact? Bel dan onder kantoortijden (10:00 tot 17:00) naar 0493-310515.

Heeft u vragen of wilt u advies?

Onze adviseurs helpen u graag! Bel naar 0493-310515, of email naar info@slaapcentrum.nl . U bent natuurlijk ook altijd welkom bij 1 van onze 4 filialen.